כביכול זה היה סתם יום שלישי בחודש אוגוסט, חם, קיצי ומלא בילדים נטולי מסגרת.
אבל מי שעין חדה לו, אוזן קשובה ולב חי ובועט, ראה זאת אחרת לגמרי. מדובר היה ביום היערכות לא רגיל. כחלק מתחום ליווי רשויות ברשת החינוך עתיד, שלחנו ליום ההיערכות של גננות גבעת שמואל את אורי בראון, איש הקריאייטיב ממינהל השיווק והפרסום יחד עם יובל פרחי, מנהל הקריאייטיב של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי להרצאה על סטוריטלינג.
"זאת סבתא שלי", החל יובל את ההרצאה בתמונה של סבתו, "ובכל שנה היא הושיבה את כל נכדיה ושאלה: מה תרצה לעשות כשתהיה גדול. בכל שנה היא כתבה את התשובות ושמרה אותן לעתיד, בו נראה איך בכל שנה גדלנו גם בציפיות שלנו מעצמנו". וכך, במשך שעה ישבו כל גננות גבעת שמואל מרותקות לשיחה שתלמד אותן לספר סיפור. לא שצריך ללמד גננות לספר סיפור, אבל לדעת איך לספר את הסיפור של הגן שלהן.
דרך פרסומות, שמות של מותגים ובעזרת הניסיון של איש פרסום, למדו הגננות איך בונים סיפור נכון, שבסופו של דבר מוביל לשיווק נכון של עצמן ושל הגן שלהן. אפשר היה לראות בקהל מגוון של גננות, בגילים ובמגזרים, אבל מכולן היה אפשר לקבל את הרושם שההרצאה נתנה להן את הכלים הטובים ביותר כדי לבנות את הסיפור של הגן.
"יובל כל הכבוד! היה מרתק", "אהבתי מאוד הפרסומת עם הגננת, זה היה מרגש", "תודה יובל זה היה ממש מעשיר!".
תחום ליווי הרשויות עומד תחת חסותה של ד"ר קרן רז נצר, וכיום לוקחות בה חלק ארבע רשויות. מטרתו של תחום זה, הוא הפצת המשנה הפדגוגית והמחקרים שבהם לוקחת הרשת חלק, וכך למתג את הרשת כרשת חינוך מובילה.
דרך הסיפור ובניית המותג בצורה נכונה, אנו מכניסים משמעות בכל מוסד ובכל איש צוות. זוהי המשמעות של להיות משמעותיים.