רשת חינוך עתיד מובילה תפיסה פדגוגית חדשנית המתמקדת בהטמעת שפת המשמעות בבתי הספר. תפקיד מדריך/ת מוביל/ה ומטמיע/ה שפה פדגוגית חדשנית – שפת המשמעות ,הוא תפקיד מפתח בהדרכה והטמעה של שפת המשמעות בבתי הספר. המדריך/ה י/תעבוד ישירות עם צוותי הוראה, י/תוביל סדנאות וקהילות למידה, וי/תסייע בהטמעת פרקטיקות יישומיות של השפה הפדגוגית בעבודה היומיומית בכיתות.
מה במשרה:
- הדרכה והנחייה של צוותי הוראה בשפת המשמעות, כולל הנחיית סדנאות, ישיבות צוות, וליווי פרטני למורים ולרכזי משמעות בבתי הספר
- הובלת קהילות למידה של מורים ורכזי משמעות בבתי הספר להעמקת ההבנה והשימוש בשפת המשמעות
- התאמת מערכי הדרכה למגוון אוכלוסיות וצרכים פדגוגיים
- ליווי יישום של פרקטיקות שפת המשמעות בכיתות ובחדרי המורים
- יצירת כלים וחומרי עזר להטמעת השפה הפדגוגית בעבודת המורים
- ביצוע תצפיות בשיעורים ומתן משוב מקדם למורים
- תיעוד ומעקב אחר התקדמות תהליכי ההטמעה בבתי הספר
- זיהוי צרכים וחסמים בתהליך ההטמעה והצעת פתרונות מותאמים
- עבודה שוטפת עם מינהלים נוספים ברשת- מינהל החינוך, מינהל המו"פ, לרבות דיוק צרכים, הובלת תהליכים, עדכונים שוטפים וישיבות
מה צריך שיהיה לך?
- תואר שני בתחומי החינוך/פדגוגיה- חובה
- תעודת הוראה ו/או הסמכה בהנחיית קבוצות- חובה
- ערבית שפת אם- חובה
- ניסיון מוכח בהדרכה והנחיית צוותים במערכת החינוך של לפחות 3 שנים
- ניסיון בהובלת צוותי מורים והנחיית קבוצות למידה מקצועיות
- ניסיון ביישום תוכניות חינוכיות ופדגוגיות בבתי ספר
- ניסיון בליווי פרטני של מורים בתהליכי שינוי פדגוגי
- היכרות עם כלים טכנולוגיים
- היכרות מעמיקה עם מערכת החינוך ותהליכי הוראה ולמידה
- יכולת הנחייה מצוינת של סדנאות ותהליכי למידה משותפים
- יכולת בניית אמון ושיתוף פעולה עם צוותי חינוך והוראה
- גמישות בשעות העבודה ונכונות לעבודה בשעות אחה"צ לצורך מפגשי הדרכה
- ניידות וזמינות לנסיעות
דרישות נוספות:
- מיומנויות תקשורת בינאישית ברמה גבוהה מאוד
- יכולת הקשבה ומתן משוב אפקטיבי ומקדם
- יכולת להתאים את ההדרכה לצרכים שונים ולסגנונות למידה מגוונים
- גמישות וזריזות בהתמודדות עם סיטואציות משתנות בשטח
- אוריינטציה לפתרון בעיות והתמודדות עם אתגרים בתהליכי הטמעה
- יכולת יצירת שיתופי פעולה עם צוותים חינוכיים וגורמים נוספים ברשת.
- יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות אפקטיבית
- ארגון וניהול זמן מעולים